Η Παραοικονομία στην Ελλάδα: Επανεκτίμηση
Η μελέτη εξετάζει την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων που εκτιμούν το μέγεθος της παραοικονομίας στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας έμμεσες μεθόδους και όχι την εθνικολογιστική προσέγγιση.
Η μελέτη εξετάζει την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων που εκτιμούν το μέγεθος της παραοικονομίας στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας έμμεσες μεθόδους και όχι την εθνικολογιστική προσέγγιση.
Η μελέτη εξετάζει την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η μελέτη αποτελεί μια πρώτη προσπάθεια συστηματικής εξέτασης του ρόλου, της σημασίας και των προοπτικών του συνεδριακού κλάδου στη χώρα μας και της πολιτικής που πρέπει να ακολουθηθεί για την προώθηση της ανάπτυξής του, κάτω από το φως των διεθνών εξελίξεων και δεδομένων για τη συνεδριακή δραστηριότητα.
Αντικείμενο της μελέτης είναι ο προσδιορισμός της ανταγωνιστικής θέσης της Ελλάδας μέσα στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά και ιδιαίτερα στην αγορά της Μεσογείου, με βάση τα ισχυρά και αδύνατα σημεία που διαθέτει και να διατυπώσει προτάσεις για τη βελτίωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η μελέτη έχει σκοπό να φωτίσει διάφορες πλευρές του προβλήματος της έντονης εποχικότητας που χαρακτηρίζει τον ελληνικό τουρισμό, να εντοπίσει τα αίτια, να τοποθετήσει το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις και να διατυπώσει προτάσεις για την άμβλυνση του φαινομένου.
Αντικείμενο της μελέτης είναι τα προβλήματα και οι προοπτικές των ελληνικών μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.