Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
7 Φεβρουαρίου 2020
Οι εξελίξεις στα βασικά μεγέθη της ελληνικής ξενοδοχίας το 2019
Βραχίονας επενδυτικής ανάπτυξης και κύριος εργοδότης για την ελληνική οικονομία για μια ακόμη χρόνια αναδεικνύεται η ξενοδοχία της χώρας.
Την ίδια ώρα διατηρούνται τα δομικά προβλήματα του ελληνικού τουρισμού, όπως, μεταξύ άλλων, η υψηλή εποχικότητά του, καθώς και η υπερσυγκέντρωσή του σε 5 περιφέρειες.
Τα παραπάνω αποτυπώνονται στην ετήσια έρευνα για την ξενοδοχειακή αγορά, με τίτλο: «Εξελίξεις στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας 2019», που διενήργησε το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ,
πρέπει να γίνετε συνδρομητές ακολουθώντας την διαδικασία εγγραφής μέλους.
ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Κατεβάστε την πλήρη παρουσίαση της έρευνας.